29 september 2009

Mår bättre

TACK för alla era kommentarer! Nu är jag på "bättringsvägen".
I förrförra inlägget fick jag frågan om det var klöverblommor som jag fotograferat. Tyvärr vet jag inte vad det är för blommor men de såg ut som lila klöverblommor. Helt underbart vackra!
Jag tror att det är c:a 5 år sedan som jag var hemma från jobbet och "sjukskriven". Tack och lov är jag inte sjuk särskilt ofta. Stannar hemma i morgon också - vill ju inte smitta de andra på jobbet.

Dagens bilder är tagna från hotellets balkong. Samma motiv vid olika tillfällen. Ljuset i bilden ändrar sig under dagen.

3 kommentarer:

promenader på landet sa...

Ida satt i mitt knä när vi läste att du hade magsjuka. Sedan tittade hon på kortet från Rhodos, då ville hon skriva ett krya på dig kort till dig! Så det har hon gjort det kommer nog på posten i morgon! Kram från Maria och Ida

Kärrans blogg sa...

Vad gulligt av Ida, jag blir rörd. Ser fram mot att hämta posten i morgon. Kramkram

Babsan sa...

Din stackare!

Se nu till att bli riktigt frisk innan du börjar jobba igen.