20 september 2009

Resa

Nu reser vi snart mot flygplatsen. Det blir inget bloggande alls på en vecka. Men, när jag kommer hem blir det en massa Greklandsbilder här på bloggen.
I veckan kommer Adam hem från Tokyo. Jag har skött om hans hem då han varit bortrest. Nu tar han hand om vårt hem när vi är bortresta. Jag ser fram emot att träffa honom sedan. Att få höra om allt han upplevt på sin resa att få se bilder och allt han handlat.
TACK för alla kommentarer - det gör mej glad och det är så roligt att få en hälsning från dej som hälsar på i min blogg. I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar därför tycker jag att det är roligt då du som tar del av det lämnar en hälsning till mej!
Må så gott allesammans och ha en bra vecka!
Kram från Kerstin

Dagens bild kommer från www.apollo.se

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Sköt om dig♥

Babsan sa...

Vinkevink!

Ha det så skönt!