14 november 2009

Drömgården


Igår em träffade jag min handledare i Norrköping. Det är lugnt och skönt att sätta sig på pendeltåget till Norrköping och sedan gå nästan hela Drottninggatan till handledarens mottagning. Även igår pratade vi om olika intressanta ämnen.
Efter besöket  träffade jag J som hade tagit pendeltåget till Norrköping efter jobbet. Vi handlade lite i den mysiga affären Drömgården Köpte ny krans till dörren och lite julpynt. Vi var på trevlig restaurang och åt god mat länge. Sedan tog vi pendeltåget hem igen. En riktigt bra fredag!
Idag jobbar J. Jag ligger i sängen, lyssnar på regnet och dricker te. Ska nog gå till stan på fm och sedan snygga till det lite här hemma.
Dagens bild kommer från http://www.dromgarden.se/

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Låter som om du hade en bra dag under gårdagen! Ska göra stan idag med min minste grabb - fika är ett måste;-))

S o F sa...

Låter som du har det bra! :)

Trevlig fortsättning på helgen!