07 november 2009

Höstmys


Hej på Er!
J och jag har räfsat löv i mina föräldrars trädgård idag. Vi fick god mat - fläskfilé, sås, potatis, rårörda lingon och en massa grönsaker. Därefter äppelpaj, vaniljsås och kaffe. Adam kom förbi och åt tillsammans med oss :) Det var hemskt mycket löv att ta hand om men det var skönt att vara ute och jobba lite med hela kroppen. Vi passade också på att uppvakta min pappa med present eftersom det är Fars dag i morgon.
Därefter var jag ute och gick med min vän M. En skön promenad och trevlig pratstund.
Efter promenaden blev det ett skönt, varmt och avslappnande bad. Då fick vi användning av födelsedagspresenten som jag fick av A och A förra helgen.
I morgon ska vi bara vara hemma och pyssla om oss själva, varandra och vårt hem.
Ha det så bra alla ni som hälsar på här i bloggen!
Dagens bild kommer från Slottsträdgården Ulriksdal

Inga kommentarer: