22 november 2009

Ny energi


Sä här fint var det på en av gatorna i Stockholm.


Det är inte bara grått och tråkigt på T-banestationerna. Här finns en regnbåge på klarblå himmel som man blir glad av.


Jag älskar att få se alla blommor på Hötorget. Alltid lika vackert med alla färger och den enormt stora mängden av blommor.

På hemvägen stannade vi en stund på en rastplats som låg mitt i den vackra nauren. Jag passade på att gå en sväng med kameran.


Vilken kontrast mellan lugnet i naturen och livet i en storstad.


Stockholmsresan tog energi, så när vi hade ätit tillsammans igår och Adam hade gått hem somnade jag gott. Nu har jag samlat ny energi och ska ut på motionspromenad med min vän M. Det blir långpromenad med trevlig pratstund.

2 kommentarer:

S o F sa...

Vilka härliga bilder - både från stad och natur.
Kul att få se lite uppiggande bilder från Stockholm.

Finns det så mycket tulpaner redan?

Önskar dig en fin vecka!

promenader på landet sa...

Tack för promenaden och vackra bilder!! Kram Ia