29 november 2009

Första advent


Jag har klätt in balkongräcket med gran-, tall-, en-, blåbärs- och lingonris. Jag hoppas att det blev bra. Det hann bli mörkt innan jag blev klar.
Har köpt julklappar idag. Skönt att det är på gång eftersom jag vägrar julstressa. För mej är julen lugn och ro med god mat och umgänge med familjen.
Ikväll kommer den yngste och får smaka julköttbullarna. Han har tydligen tappat rösten så vi får se hur vi lyckas kommunicera med varandra ikväll. Det ska i alla fall bli jättekul att ses och äta ihop.
Min äldste kommer att vara kvar i Oslo året ut. Sedan ska han och en kompis resa iväg på jorden-runt-resa februari - juli. Men han kommer ju hem och firar jul och följer med oss till Fuerteventura i januari innan han ger sig iväg.
Det var lite rapport om hur jag har det just nu. TACK för ditt besök i min blogg - VÄLKOMMEN tillbaka!
Dagens bild är inte min egen

Inga kommentarer: