01 november 2009

Nytt hem i gammal bostad


Vi har äntligen hittat en snygg diskmedelspump. Den kommer från Cult Design, som min syster älskar. Vi har varit på det stora köpcentrat i grannstaden för att köpa värmeljus eftersom alla våra var nästan helt slut.  Samtidigt hittade vi diskmedelspumpen i en annan butik.

Snart har jag bott här 1 år och 10 månader. Det börjar likna ett hem mer och mer. Jag är glad för att vi inte stressat med alla inköp samtidigt utan att vi tagit en sak i taget. Vi är nöjda med resultatet.

På fm gick jag en timmas motionsrunda i fina höstvädret. Jag passade samtidigt på att hälsa på Arwid som var lite sjuk. Han fick feber efter vaccinationen mot den nya influensan. Adam, som fick vaccinationen samtidigt fick "bara" lite ont i armen.

2 kommentarer:

Marie sa...

I dessa mörka tider så går det åt en hel del värmeljus, så det är bra att ha ett litet lager hemma./Marie

promenader på landet sa...

Vilken fin pump! Ha en bra vecka! Kram Ia