15 november 2009

Novembersöndag


Motionspromenad 1½ timma idag. Jag gick också lite i skogen där jag "fastnade" med kameran. Jag gillar naturen och jag gillar att ta foto i naturen.


Min kamera hade väldigt svårt att fokusera på vattendropparna. Jag lyckades i alla fall med en bild.
Nu ska vi åka och storhandla i grannbyn. Det låter kanske tråkigt men på söndagar är det ganska lugnt i den enormt stora affären. Skönt att slippa trängas och stå i lång kassakö. 
Ikväll kommer Adam och då bjuds det på traditionell söndagsstek med sås, potatis och lingon. Husmanskost är gott, tycker vi.
Sedan är det måndag igen. I veckan kommer jag nog mest att vaccinera. Den här veckan är det småbarnens tur.

1 kommentar:

Vem är jag.. sa...

Hej Hej

vilket trevligt ställe jag hittade
Vilken härlig promenad och vilka fina bilder du lyckades att ta

Kram Lisa