25 november 2009

Längtar ut till skogen


Längtar till lördag för då får jag äntligen komma ut i skogen eftersom vi behöver lite mossa och en hel del granris och annat ris till balkongräcket. I naturen får jag ny energi, lugn och ro.

Jag har haft ett kortare vaccinationspass idag. Jag satt mest och blandade vaccin och drog upp till de andra som hade slut på sitt hela tiden.

Alldeles strax ska jag åka iväg och hälsa på mina föräldrar. Har inte träffat dem sedan vi firade Fars dag. Då jag pratade med dem i telefonen verkade de pigga. De byter till julgardiner i alla fönster till advent och naturligtvis ska alla fönster putsas också. De bor i villa med källare, är 84 och 86 och min mamma är dessutom nyopererad (ny knäled).

1 kommentar:

promenader på landet sa...

Hej Kerstin! Vad fint du skrev om relationen til dina barn! Jag blev nästan tårögd! Vad gulligt av dig att länka till mitt julinlägg! Jag sitter nu och dricker te vid köksbordet och lyssnar på Luciasången! Kram Ia