19 januari 2010

Andra vågen


Då var det dags igen - att vaccinera alla barn med andra dosen... Nu är det barnskrik, hålla fast, sticka sprutan i armen eller benet, plåster och bokmärke som på löpande band som gäller igen. Men, det är vårt jobb och det är jättebra att så många vaccinerar sig. Vi blir bara lite trötta ibland...
Dagens bild är från Fuerteventura, förstås - från balkongen där A och A bodde. J och jag bodde på första våningen. A och A bodde på fjärde. De hade superfin utsikt!
Du som hälsar på här i min blogg får läsa om mitt liv, min vardag, mina tankar och jag visar bilder från det jag upplevt. Jag är glad för att du vill ta del av mitt liv. TACK, för ditt besök och VÄLKOMMEN tillbaka!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Läste om den skadade sonen - stackare men han verkar vara en lugn och sansad grabb!
Många sprutor blir det och vad jag hör många barn som blir sjuka efter spruta två! Men tycker det är klokt att så många vaccineras!

Må gott!

S o F sa...

Tack för titt-in, medkänsla o uppmuntran! Det värmde.

Bra att mindfulness kan hjälpa så många o jag är glad att det har hjälpt dig (också)!

Varma hälsningar!