14 januari 2010

En ny dag


Idag visar jag några bilder från en av mina morgonpromenader på Fuerteventura. Här är trappan upp till hotellet från stranden.

Mina fotspår i sanden. Sanden var ganska mjuk och lös på morgonen så fötterna sjönk ned. Det var härliga morgonpromenader med bara kameran som sällskap.

Solen går upp över den fantastiskt fina stranden - en ny dag har precis börjat.


Vill också visa en bild på de meterhögavågorna. Kul att bada i havet men man fick passa sig för vågorna om man inte ville bli helt översköljd.
Idag har min magsjuka återkommit i repris. Trodde att jag höll på att tillfriskna igår men då jag kom hem från jobbet var det magont och en fruktansvärd trötthet igen. Nu är det sängen som gäller och toabesök var 5:e minut :(

5 kommentarer:

S o F sa...

Härliga bilder! Tråkigt dock att du/ni har blivit magsjuka.

Hoppas det snart är över.

Tack för titt-in hos mig och vänliga ord om bilderna!

Krya-på-dig-hälsningar!

Anonym sa...

Underbara bilder, ser härligt ut. Trist med magsjuka bara ... krya på dig, kram Emma

Anne-Lie sa...

'Underbara bilder men trist med magen! Vår stora grabb fick ont i magen när vi var iväg - typ rejäl knip och täta toabesök! Kanske något Fuerteventuranskt;-))

promenader på landet sa...

Krya på dig kramar till dig! Vad vackert det ser ut på Fuerteventura! Kram ia

Babsan sa...

Då hoppas jag att det är snabbt övergående!

Du har haft nog av magont nu.
Krya på dig!