24 januari 2010

Golvlampan Vega


Vår golvlampa Vega är på plats. Vi som gillar klassisk och enkel design tycker att Vega passar mycket bra hemma hos oss. Lampan sprider ett fint ljus i vårt vardagsrum.

Så här skriver man om Vega på http://www.norrgavel.se/ "Vega är en funktionell klassiker med fokus på ljus av högsta kvalitét. Stativet är höj och sänkbart och skärmen har en reflektor som styr ljusspridningen rätt. Zlamps unika skärmmaterial ger maximalt ljusutsläpp utan att blända."

Här ser det ut som om lampan försvinner in i väggen.

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Nu känner jag mig som en härmapa! Men jag har gått in och beställt mig lampan jag med, för den är urläcker;-))

Kärrans blogg sa...

Vad kul! Då har vi samma smak då det gäller lampor =)

Bejans dagar sa...

Hej
lampan är jättefin.
Vi väntar på att beställa Zaras fina lampa. Nu får jag snart en kund, nästa helg är vi på mässa.
Ha en bra vecka
Kram från syrran