18 januari 2010

Ljuset återvänder


Min energi har återvänt och jag börjar känna mej frisk igen. Idag har jag varit glad över mitt roliga jobb med alla positiva, glada och trevliga  människor som jobbar där. Vi som är positiva och glada har mycket roligare!
Det som inte är så kul är att Ar skadat sitt knä i skidbacken i Åre. Han som borde vara jätteledsen och deppig gillar läget och gör det bästa av situationen. Hoppas att det läker snart!
Ad har varit hjälpsamma killen idag och skjutsat sin mormor och morfar till sjukhuset i grannstaden. Mormor skulle på återbesök med sitt knä som fått en ny led. I morgon ska han också vara chaufför åt dem till det andra sjukhuset i den andra grannstaden där mormor ska på återbesök med sitt nyopererade öga. Hon är som ny med nya linser i ögonen och en ny knäled - det är hon väldigt glad över!
Dagens bild är strandpromenaden och stranden utanför hotellet i Jandia på Fuerteventura   

1 kommentar:

S o F sa...

Så fint - där skulle jag kunna tänka mig att ta min morgon/kvällspromenad. Det skulle inte göra ont. ;)

Ja de där skidresorna...
En av våra söner har snowboardåkning som hobby, och fast han är vuxen nu så håller jag alltid tummarna för att han ska komma hem helskinnad från sina resor. Det är så lätt hänt att de skadar sig.

Hoppas din sons knä blir fullt återställt.

Varma kvällshälsningar!