22 januari 2010

Goda relationer


Hej! Vad skönt att det är fredag igen. I em har jag varit på chefshandledning i Norrköping igen. Det var ganska längesedan sist. Vi pratar både om jobb och privatliv eftersom allt hänger ihop. Idag pratade vi mest om livet efter skilsmässan med allt vad det innebär med nya relationer till nya människor, vilket kanske inte alltid är så enkelt...
I morgon ska jag försöka mej på en promenad på landet med min vän M. Jag känner mej fortfarande inte riktigt frisk efter magsjuka och förkylning. Men, vi ska ta det lugnt i lagom takt. Det ska bli väldigt roligt att träffas och prata. Då kan jag lämna presenterna som vi köpte på Fuerteventura till M som tack för att hon tog hand om vår post, våra och Adams krukväxter.
Det var lite rapport från mej. Hoppas att du har det bra!
Bilden är från Fuerteventura

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Vad det låter skönt att ha någon att prata med på det viset. Det skulle vi nog alla behöva.
Kram Lotta

Anne-Lie sa...

Tänk att saker och ting behöver bearbetas om och om igen allt beroende på hur lång distans man har till det inträffade - skönt att du har någon att samtala med-♥- Gillar din bild skarpt!