31 januari 2010

Badande barn

Idag visar jag badbilder på mina barn (A 25 och A 22) då vi var på Fuerteventura i början av januari. Det var varma, sköna och härliga dagar. Det var underbart att umgås och att vara tillsammans med de som betyder allra mest för mej - mina barn och min sambo. Mina barn är stora och lever sina egna liv men, för tillfället är bägge två i närheten och vi kan träffas och umgås ganska ofta.

Jag har haft en lugn och skön helg, har träffat mina barn, har promenerat och umgåtts med min sambo. Nu är det snart vardag igen och jag hoppas att det blir en bra vecka. I morgon har jag beställt lunch till alla på jobbet. Vi firar att vi är så himla bra och att 2009 var ett bra år med goda resultat. På torsdagkväll blir det After Work i grannstaden. På fredag fm ska jag lämna Mazdan på service. Det innebär 2½ timmas väntetid = 2½ timmas shopping på köpcentrat i grannstaden. Jag har skrivit en lång lista för att jag ska komma ihåg att handla det jag behöver.
Ha det så bra allihop!

2 kommentarer:

S o F sa...

Låter som om det kan komma att bli en bra vecka!

Ha det gott!

A home far away sa...

Härliga foton!!

Ha en fin vecka
Kram Gunilla i Singapore