15 januari 2010

Relaxdags


TACK alla goa människor för era fina kommentarer! Jotack, jag mår lite bättre igen. Jag har jobbat idag. Jag hade 85 nya mail efter min ledighet och lite papperspost att ta tag i. Men nu är det fredagkväll, ljusen är tända, jag ligger i sängen och bloggar och lyssnar på relaxmusik och har det gött.

Har läst en bra bok nu när jag varit ledig - "Sluta kämpa - börja leva" skriven av Sanna Ehdin. En bra bok med mycket kloka ord som man blir glad av. Läs den!
Idag visar jag kvällsbilder från hotellet i Jandia på Fuerteventura. Adam tipsade mej om hur man tar bra kvällsbilder utan stativ. Ställ/håll kameran mot stadigt underlag - använd självutlösaren för minska risken för suddiga bilder. Att det kan va så enkelt!
Nu önskar jag er alla en trevlig helg!

3 kommentarer:

promenader på landet sa...

Låter som en underbar kväll! Kram Ia

Anne-Lie sa...

Mycket bra lärdom - tänk vad man kan lära av sina barn;-))

S o F sa...

Härligt! Nästan "onaturligt" vackert, eller magiskt kanske är ett bättre ord.

Trevlig Helg!