29 januari 2010

Underbart vackert!

Vilken vacker vinter! Det kändes som att bo i en vintersaga då jag tittade ut från Vildmarkshotellet. Så otroligt vackert!
Här är trappan mellan parkeringen och hotellreceptionen.
Hotellet ligger så vackert - nära vatten och skog (och en djurpark).

Jag gick ut på balkongen i morse och tog en massa fina vinter-bilder.

Nu är det skönt att det är fredag. Det har varit två intensiva dagar med fullspäckat program. Det har varit bra och jag är nöjd med min egen insats. Jag är mer positivt inställd till den här typen av sammankomster nu. Det går bättre och bättre att vara aktiv och känna sig delaktig. Jag har försökt att vara Mindful och inte värdera utan observera med en accepterande inställning.
Jag önskar er alla en trevlig helg!

1 kommentar:

S o F sa...

Instämmer - Underbart vackert!

Jag har totalt kapitulerat inför denna fantastiska vinter (över 20 år sedan sist) med all snö och sol - jag som inte brukar gilla vintern alls annars.
Njuter enormt under mina promenader i det vita landskapet. Att vi dessutom har haft ovanligt mycket sol är ingen nackdel precis. :)

Ha det gott och Trevlig Helg!