24 oktober 2020

Badrum

Nu har vi fått offert för badrumsrenoveringen av bägge våra badrum. Det vi behöver göra nu är att bestämma vilka badrumsmöbler vi vill ha och även få in den kostnaden i offerten. Vi har tittat på badrumsmöbler från Svedbergs i serien DK, dansk design förstås ;) Vi ska även välja handtag, kran, duschvägg och kakel. Det ska vi roa oss med i helgen, här hemma alltså, vi åker ingenstans.
För övrigt mår jag något lite bättre för varje dag men... eftersom magen inte är helt OK har jag nu lämnat ett prov för analys av detta... Jag är helt säker på att jag inte har Covid, har inga luftvägssymtom, sambo har inte blivit smittad, jag har lukt och smak precis som vanligt. Mer troligt är att jag har någon bakterie/virus/parasit i min mage. Jag ser fram mot att bli frisk igen!

Dagens bilder har jag lånat från Svedbergs.

Inga kommentarer: