12 januari 2021

Januarisol och Matblogg

På förmiddagen gick jag till kohagen för att ta några vinterbilder i solsken. Det var fantastiskt underbart vackert med snön i solen. Jag som gillar motljusbilder fick precis det jag ville idag =)
Det här möttes jag av i kohagen idag, ett välkomnande solsken i vinterparadiset
Lite svårt att på bild fånga det vackra i skörheten, en liten späd björkkvist med ett litet lager snö. 
Härligt med en solig vinterdag idag innan det är dags att återgå till jobb i morgon. Nu jobbar jag tre ledig två och jobbar tre, därefter ledig sex dagar igen.
Jag har ju ytterligare en blogg sedan 2017. Där blir det bara några inlägg per år. Det är en matblogg som är avsedd att inspirera men inte leverera en massa recept. Häromdagen gjorde jag ett nytt inlägg där och kollade samtidigt lite på statistiken över antalet visningar per inlägg. Jag blev minst sagt förvänad! Mina inlägg i matbloggen har väldigt många fler besökare än vad denna blogg har. Det var stor skillnad! Några inlägg i matbloggen har flera hundra visningar (det mest lästa inlägget hade 725 visningar), inläggen i denna blogg har omkring 30 - 70 visningar. Min andra blogg d.v.s. matbloggen hittar du HÄR 

Inga kommentarer: