20 januari 2021

Långledig

Från och med nu är jag lång-ledig igen enligt mitt nya schema =) Återgår till jobbet på onsdag nästa vecka. Kanske undrar någon om det känns bra med nya schemat? Ja, det känns bra och det går bra, än så länge i alla fall. Superhärligt med långledigt varannan vecka!

Jag är nu också färdigutbildad för att få ge vaccin mot Covid-19. Heldagsutbildningen blev en halvdagsutbildning och den blev också tidigarelagd. Bra!

Vad händer nu när jag är långledig? I morgon hämtar jag paket på ICA, har köpt två långärmade tröjor på rea. På fredag har jag klipptid. Ska för övrigt ta hand om vårt hem och mig själv, umgås med sambo och bara ha det bra. Om vädret är OK blir det motionsrundor. Ska också göra mina yoga-pass förstås, är beroende av dem. Vill prata med Adam, Arwid, Lotta och Lo, höra hur de har det. Jag ska helt enkelt njuta av lediga dagar =)

Dagens bild är från mars 2018 
 

Inga kommentarer: