04 januari 2021

Tulpaner och lite snö

Började förra blogginlägget med fyra önskningar och nu är tre av dessa uppfyllda. När jag kom hem från jobbet idag stod tulpaner i vas på köksbordet, det har kommit ett litet pudertäcke med snö och det var minus en grad i morse. Dessutom pratat med Adam i helgen och haft videosamtal med Arwid och Lo. Har allt man kan önska sig!

Har haft en riktigt intensiv dag på jobbet idag, men det har gått bra, med bästa kollegorna vid min sida. Jag blir inte lika slutkörd och hjärntrött som tidigare, jag mår mycket bättre numera och känner mig mycket  gladare =) När jag kom hem gick jag ut direkt på en kort promenad. Det var så skön luft ute och så fint med snön som ligger kvar på marken.

Dagens bild är från annandag jul

Ha en fin vecka allesammans!
 

Inga kommentarer: