24 februari 2021

Onsdags-hälsning

Gick en promenad i vårt område efter jobbet idag. Det blir inte särskilt många steg när jag är på jobbet, därför är det skönt att komma ut i friska luften och röra på kroppen, när jag kommit hem. Det är ingen långpromenad men det är bättre med en kort promenad än ingen alls. Bilden ovan är från april 2016.
Arwid skickade en bild på Lo idag =) Hon har fått börja med lite skärmtid nu efter sin två-årsdag. Pippi är en favorit och hon tittar på samma TV-program som jag såg när jag var barn. Det är Pippi på pyjamasen också. Ganska snart är jag där och hälsar på, jag längtar nästan ihjäl mig...

Hoppas att ni alla har det bra och mår bra, hoppas också att ni tar hand om er själva och varandra på bästa sätt! Viktigt att tänka långsiktighet och hållbarhet även när det gäller oss själva och hur vi bemöter/tar hand om varandra.

Kram till Er alla!

Inga kommentarer: