26 februari 2021

Fina minnen

Idag kom en äldre man in på mitt jobb och lämnade ett stort kuvert som skulle lämnas till mig. Han hade skrivit till Kerstin Aagaard på kuvertet. Undersköterskan som tog emot kuvertet förstod att det var till mej trots fel efternamn, jag har ju inte samma tjusiga efternamn som min sambo ;) I kuvertet låg den här fina bilden på mannens dotter Margareta, grannpojken Johan och så jag med ryggen mot kameran. På bilden är jag nio år, snart tio. En härlig bild med fina minnen från min uppväxt med många härliga lekkamrater. Ska skicka ett kort till mannen och tacka för bilden =) Så fint att han tog sig tid att komma förbi mitt jobb och lämna bilden till mej. Det finns dom som bryr sig, sa sambo Jens.

Härligt att det är fredag nu och att "alla" är friska!

Inga kommentarer: