05 februari 2021

Härliga vinterdagar

Efter utelunch på altanen gick jag en härlig långpromenad. Vilket underbart ljus med solsken och snö. Såg fem rådjur, en rovfågel och några motionärer. Gick först en promenad på vägen...
... och sedan gick jag in i fina skogen. Det är verkligen helt underbart vackert med all snö i skogen. Känner mej lycklig som får uppleva allt detta fina!
Och så lite motljusbilder förstås, tröttnar aldrig på solens fina strålar bakom träden. Det var magiskt vackert i skogen idag.
Jag var ute på min promenad i 1½ timma ungefär, njöt av vinter, sol, snö och skön kyla i luften.

Ja, man ser ju lite piggare ut efter en vinterpromenad, det vinterbleka byts ut mot lite rödblommiga kinder ;)
På förmiddagen var vi i Colorama-butiken och bestämde kakel och klinker till våra badrum. Väggarna blir som på bilden. Våra golv blir dock inte som på bilden, vi har valt en ljusare variant. Badrums-renoveringen blir lite försenad men kommer troligen igång i början av mars.
Bilden ovan har jag lånat från Dekora.

Inga kommentarer: