16 mars 2021

Packar och laddar för Gbg

Nu färdigjobbat den här veckan! Har en semesterdag i morgon och sedan har jag mina lediga dagar fram till tisdag i nästa vecka. I morgon packar jag väskan och på torsdag tar jag tåget till mina underbara fina i Göteborg 💙
I morgon ska sambo Jens träffa sitt "tjej-gäng" d.v.s. de som gått i pension på jobbet. De ska träffas och äta lunch tillsammans i morgon. Kul! 
I Göteborg ska jag vara med den här tjejen hela dagarna -  leka, mysa, läsa bok, vara på lekplatsen, ja vi får se vad vi hittar på. Ska också bli supermysigt och kul att vara tillsammans med Adam, Arwid och Lotta. Vad jag har längtat efter dem allihop! Det är Lotta som tagit den här fina bilden på Lo. 

Ikväll blir det rödspätta till middag och sedan "Trädgårdstider" på TV.

Nu blir det inget bloggande här förrän efter Göteborg. Ni får ha det så bra ändå! Var rädda om Er och ta hand om Er så bra ni kan! 

Inga kommentarer: