24 mars 2021

Söndag

I söndags förmiddag gick Arwid, Lo och jag en promenad till en lekplats. Härligt att vara så mycket utomhus i fina vårsolen och jättekul att leka med Lo. Arwid provade den röda saken i bakgrunden, den var det mycket fart och snurr på.
Nu ska Lo åka rutschbana, Arwid var med vid starten och jag tog emot vid mål =)
Här bakar vi sandkakor. Från lekplatsen gick vi till Kålltorps Handelsträdgård där Arwid köpte penséer till balkonglådorna. Sedan gick vi hem, Lo åt lunch och Adam anslöt till oss övriga =)
När Lo sov i vagnen gick vi en promenad med henne i området vid Delsjön. Här blev det nyttig backträning för mej =)
Sedan drack vi kaffe och åt kex precis intill sjön och då var det dags för Lo att vakna =) Sedan gick vi till bilen och åkte hemåt allesammans (till Arwid, Lotta och Lo). Vi åt super-god indisk gryta som Lotta hade fixat på förmiddagen, sedan kaffe på maten med chokladbit.
Resten av dagen lek med Lo och var tillsammans med Adam, Arwid och Lotta. Sedan dags för mej att säga Hejdå allesammans och Tack för en superfin och mysig  helg. Jag fick skjuts till Nils Ericson Terminalen där jag tog bussen hem kl. 17.30. Resan hem gick bra, skönt att åka buss och lyssna på musik. Sambo Jens hämtade mej vid Resecentrum i vår stad.

Men, vad jag saknar Lo och de övriga! Hade videosamtal med Arwid, Lo och Lotta igår. Adam kommer hit till oss i påsk =) Sedan dags att planera nästa Göteborgsresa =) 

Inga kommentarer: