24 april 2021

Lite kylig men härlig lördag

Lite kylig men härlig lördag idag. Skönt att börja dagen med sovmorgon och frukost i sängen. Vid 10.30 kom vännen Maria och vi gick en Carlslundsrunda tillsammans. Efter lunch lite relax och jag sov en stund. 
Har pratat med Arwid och Lo idag, Arwid berättade om dagens husvisning i Varberg. Ett fint hus med bra läge och möjligheter. Nu håller vi tummarna och hoppas på husköp! 
I eftermiddag gick jag en promenad i kohagen för att plocka vitsippor, tog även några bilder som ni ser här i dagens blogginlägg.
Två fina buketter blev det =) Den här buketten pryder sin plats på lilla bordet i hallen. Den andra buketten står på köksbordet.
Här är mina nya blå glasögon, är nöjd med alla tre. Det tar lite tid att vänja ögonen bara.

I helgen börjar jag packa resväskan igen. På torsdag bär det iväg mot Göteborg, jag längtar, vad kul det ska bli att träffas igen.

Inga kommentarer: