06 april 2021

Shopping och trädgårdsliv

Idag har jag haft en ledig dag =) Sambo Jens och jag åkte till Mjölby City på förmiddagen för att köpa jeans i butiken Metz. Jag köpte ett par och sambo J kunde inte välja mellan två olika jeans så jag föreslog honom att köpa båda två, vilket han gjorde. Sedan vidare till Jysk för att köpa några tvättpåsar men... hittade även snygga dynor till gröna utegruppen. Därefter en snabbvisit till ICA, sedan hem och då var det lunchdags.

Efter lunch har jag haft trädgårdsdag. Har klippt ned lavendel, rensat häck, vinbärsland, m.m., tvättat altanmöblerna som nu är på plats på altanen. Sambo Jens har fixat med robotklipparen för att den ska vara redo när det är dags. Jag älskar utelivet i trädgården.

I morgon åter till jobbet, tror att det blir en hel del vaccinerande nu, vilket är ett superviktigt arbete om vi alla ska kunna återgå det "normala" igen.

Ha det bra alla ni som hälsar på här i bloggen! 

Inga kommentarer: