16 september 2022

Ännu ett steg på vägen

Jag gick upp tidigt i morse för att hinna styla klart både inne och ute inför fotograferingen. Allt blev klart redan kl. 9 så jag fick en massa tid över.
Fotografen Alexandra kom vid 11.15 och började med att ta bilder utomhus. Tacksam över att det var lite molnigt idag eftersom det blir ett mjukare ljus i bilderna då. Sedan fotografering inomhus och allt verkade gå bra. Blir spännande att få se bilderna sedan.

Idag togs ännu ett steg på vägen mot att bo i Varberg. Känns bra att det varje dag händer något som tar mej dit.  

I veckan har jag jobbat tisdag och torsdag, vaccinerar från morgon till kväll. Idag kom mail från samordnaren som meddelade att vi gör ett superbra jobb med bäst vaccinations-täckning i hela Östergötland 

Igår efter jobbet åkte jag direkt till mamma Vera som fyllde 97 år. Där var även äldsta syrran med man och svåger. Vi åt tårta, sjöng och hurrade. Allt var bra med mamma Vera.

I morgon ska jag bädda gästsängarna för på söndag kommer Arwid, Lotta, Lo och Tuva. Gud, vad jag har längtat efter dem! Igår skickade Lotta en liten film på Lo och Tuva som jag tittat på hur många gånger som helst =) Ska bli underbart att träffas i verkligheten nu.

Ska också planera måltider för veckan som kommer och handla på ICA. 

Ha en fin helg allesammans!

Inga kommentarer: