01 september 2022

Födelsedag

Stort Grattis till världens finaste Lotta som fyller år idag!
Hela familjen har åkt iväg och firar Lotta med lite mys, restaurangbesök och miljöombyte. Bilderna är från tidigare i somras.

Idag började jag jobba igen efter sommaruppehållet. Så kul och trevligt att vara tillbaka =) Vaccinationsjobbet är kul och lättsamt, kollegorna är super-trevliga. Har verkligen roligt på jobbet och det är guld värt. Jobbar även i morgon och fortsätter med två dagar i veckan tills vidare.  
Igår funderade jag lite över min egen födelsedag, kände att det skulle vara tråkigt att vara alldeles ensam här hemma just den dagen. Jag skickade iväg en fråga till Adam, frågade om jag får komma till honom några dagar när jag fyller år. Han svarade: - Det låter som en bra idé. Du är välkommen! Idag har jag bokat bussresan tur och retur till Göteborg (torsdag till söndag), har bokat singelsäte högst upp, längst fram i tvåvåningsbussen. Det ska bli jätteroligt att vara tillsammans med Adam, övernatta på soffan i hans mysiga lägenhet och "göra" Göteborg i tre dagar =) Det kommer att bli fina dagar tillsammans =) Men först kommer vi alla att vara tillsammans här hemma hos mig i slutet av september. Är oerhört glad och tacksam över Adam, Arwid, Lotta, Lo och Tuva. TACK för att ni finns, att ni är precis dem ni är, att jag har möjlighet att få vara tillsammans med er!

Inga kommentarer: