08 september 2022

Påtvingad vilodag

Innan jag åkte hem från jobbet igår fick jag min fjärde vaccin-dos mot Covid. Igår kväll gick  jag promenad och mådde hur bra som helst men... vaknade vid 05-tiden i morse och mådde inte alls bra. Mådde illa, kräktes en gång, huvudvärk och värk i kroppen. Har legat och dåsat hela dagen, tagit Panodil och har nu temp 38,5 men mår ganska OK ändå. Det är kanske bra ändå att immunförsvaret reagerar på vaccinet. Hoppas att jag är frisk i morgon för jag behöver handla mat på ICA. Har annars inget särskilt planerat de närmsta dagarna förutom att åka och rösta på söndag.

På förmiddagen idag kom VVS-mannen och skruvade ihop toa-stolen som nu fungerar som den ska med dämpning och allt.

Nu ska jag dricka te, läsa lånebok och sedan somna tidigt ikväll.  

Inga kommentarer: