10 mars 2023

Femtiofem dagar före flytt

Redan fredag igen! Har jobbat tre dagar den här veckan. Den roligaste arbetsdagen var i onsdags då vi hade mycket jobb. Jag och kollega blev skjutsade till ett boende där vi satt i samlingssal och vaccinerade. Kul när det händer lite nytt på jobbet =) Jag kommer jobba några veckor till men från april är jag ledig, behöver ha gott om tid för allt som ska fixas inför flytten.

I morgon förmiddag blir det långpromenad med vännen Maria. Resten av helgen kommer jag att ägna mig åt flytt-arbetet. På måndag ska jag luncha tillsammans med vaccinations-syrrorna och fira en födelsedag. På tisdag och torsdag jobbar jag i Boxholm. På torsdag kväll ska jag träffa Lisa och Suzanne, jobbarkompisar från VC Mantorp.

Mina resterande dagar här innan flytten innebär en massa packande och rensande men även tid till att träffa vänner. 

Bilden ovan, på en del av strandpromenaden i Varberg, har jag lånat från Hemnet.

Här kommer några bilder som Arwid skickat. Arwid, Lotta, Lo och Tuva är på Gran Canaria i tre veckor, Adam är där hos dem nu i en vecka. 
Härligt att springa barfota i sanden
Lo och Adam
Nu önskar jag alla mina blogg-läsare en superfin helg! Kom ihåg att ta hand om Er själva och varandra på absolut bästa sätt. Ha det bra och njut av livet! Kram till Er alla från bloggerskan!

Inga kommentarer: