24 mars 2023

Jag har ett hem i Varberg

Idag blev det klart! Efter nästan 65 år som Mjölby-bo kommer jag att bli Varbergs-bo =) I morgon skrivs det kontrakt, via fullmakt till Arwid, för lägenhets-köp. Jag är lycklig, glad och lättad. Det här känns helt otroligt underbart! Här kommer jag bo nära både hav och centrum med cykelavstånd till Arwid, Lotta, Lo och Tuva. Till Adam kan jag ta pendeltåget från Varberg till Göteborg. 

Det är alltså inte lägenheten som jag budade på, det här är en annan lägenhet. 

Känner mig stolt över mig själv, att jag vågade ta steget och följa min dröm. Hade inte klarat det här utan Arwid, Lotta och Adam samt alla ni andra som stöttat och peppat. Det var Lotta som såg lägenheten först på mäklarens hemsida "på förhand". TACK världens bästa Lotta!

Dagens bild som jag lånat från mäklarens  hemsida, visar en del av innergården med odlingslådor, där jag kommer hänga en hel del framöver =)

Inga kommentarer: