03 mars 2023

Redan fredag

Redan fredag igen! Har jobbat onsdag, torsdag och fredag den här veckan. Som vanligt kul att vara på jobbet. 

I måndags var jag hos äldsta syrran på lunch, långpromenad och eftermiddags-fika. Vilken härlig dag!

I helgen ska jag börja packa ned mitt hem i flyttlådor och plastsäckar. Som jag har längtat efter att komma vidare, att packa och flytta. Nu är det äntligen på gång. Ser framåt nu, så mycket jag kan, men det går inte alltid att värja sig mot tankar/minnesbilder från den jobbiga och hemska tiden. Men skönt ändå att ha så mycket glädje att se fram emot. 

Hade tänkt hälsa på mor Vera i morgon eftermiddag men fick precis reda på att de haft flera fall av magsjuka på hennes avdelning, så det blir inget besök. 

På söndag eftermiddag kommer mellansyrran med man hit. Mysigt!

Önskar Er alla en superfin helg! Var snälla mot Er själva och varandra!

Inga kommentarer: