25 mars 2023

Vår i luften

Efter frukost gick jag en lång och skön stavgångsrunda, vår i luften idag. 

Senare på förmiddagen åkte jag till city för att uträtta lite ärenden. Passade på att för sista gången köpa mina älsklingsjeans i klädbutiken Metz. När jag blir Varbergs-bo får jag köpa älsklingsjeansen någon annanstans. 

Efter lunch var jag ute i trädgården. Nu har jag inga ambitioner med trädgården, ska bara se till att det är snyggt och i ordning. 

Arwid ringde precis och berättade att allt gick bra med kontrakt-skrivningen idag =) Nu är jag ägare till bostadsrätt i Varberg, i bostadsrättföreningen Ryttaren, på Granitvägen. Ikväll ska jag fira med lite gott att äta. 

När jag var ute i trädgården förut skruvade jag ned skylten på grinden och kastade den i soptunnan.

Önskar alla mina fina bloggbesökare en superfin lördagskväll! Stor kram till Er alla från bloggerskan! 

Inga kommentarer: