19 mars 2023

Olidligt spännande

Idag packar jag flyttkartonger och budar på en lägenhet. Det är på gränsen till olidligt spännande att hålla på med budgivning. Pratade med Arwid i morse och jag fick en massa goda råd, stöd och en tydlig strategi för vad som gäller nu. Jag budar och stannar där jag bestämt mig för att stanna. Blir det inget med den här lägenheten finns plan B och C.  (Lägenheten finns inte på Hemnet utan bara på mäklarens hemsida.)

Är så tacksam över allt stöd jag känner från Arwid, Lotta och Adam. Det är skönt att kunna ventilera olika frågor i samband med flytt och min livssituation med allt vad det innebär. Att bara berätta och prata om det gör att det känns bra mycket bättre =) 

Lägenheten jag budar på finns på område Söder i Varberg. Mäklaren beskriver Söder så här: 

"Var du än bor på Söder kan du promenera till Strandpromenaden för ett morgonbad eller en power walk längs havet. Till torget, mittpunkten i centrum, och dess handel onsdagar och lördagar är det bara några minuter på cykeln."

Dagens bilder har jag lånat från mäklarens hemsida

Inga kommentarer: