29 april 2023

En toppen-dag =)

Har haft en supertrevlig och mysig dag tillsammans med vännerna Ankan och Malou i Linköping idag. Vi har, sedan nästan 20 år, träffats två gånger per år i Linköping då vi har shoppingdag med fika, lunch och mycket prat. Vi får väl se framöver om vi kan ses igen på något sätt. När jag kom hem drack jag en stor kopp te, tog sedan på träningskläder och gav mig ut på en promenad-spring-runda =) Nu har jag ätit lite rester till middag och landat i sängen för lite bloggande.
Den här helgen är min sista helg i huset och det mesta är nu nedpackat. Det som är kvar att packa är sådant jag kan packa dagen innan eller samma morgon som jag flyttar. Känns underbart nu att flytten är så nära =) Äntligen!

Kungsängsliljorna har förökat sig och trängs i framside-rabatten. Visst är de vackra!

Hoppas att alla ni fina blogg-besökare har en fin helg! 

Kram från bloggerskan!

Inga kommentarer: