27 april 2023

En vecka kvar till flytt

Nu är det bara en vecka kvar till flytt =) Känns helt fantastiskt jättebra, även lite omtumlande och overkligt förstås. Det är svårt att sammanfatta det senaste året, det har hänt mycket. Känslan här och nu är lättnad, så skönt att lämna stora huset och flytta härifrån. Är tacksam och glad över att flytten innebär närhet till de som betyder allra mest. Är också lättad över att jag lyckats ta mig igenom en jätte-jobbig tid med allt vad det inneburit.   

Bilden ovan är tagen för ett år sedan, där och då hade jag ingen aning om hur livet helt plötsligt skulle förändras. Kanske står jag snart där på klippan igen och håller både Lo och Tuva i handen, tittar ut över havet och tänker att här ska jag leva resten av mitt liv.  

Ta hand om er själva och varandra! 

Inga kommentarer: