06 april 2023

Påsk

Vill önska alla mina fina bloggläsare en riktigt fin och glad påsk! Njut så mycket ni bara kan!

Började dagen idag med en tur till Mjölby City för att fixa några ärenden. 

Har städat här hemma, så gott det går, inför påsk. 

Bäddade gästsängen för sista gången. 

Vännen Ciccie ringde och vi pratade länge. Vi pratar inte så ofta men när vi gör det känns det precis som förr, som om tiden stått stilla. 

Gick och sprang min motionsrunda i eftermiddag. När jag kom hem satt jag på trappan i solen, drack te, njöt och hade det bra.

I morgon tar jag bilen till Maria för en motionsrunda. På eftermiddagen kommer Adam med bussen från Göteborg. På påskafton åker Adam och jag till Ombergs Turisthotell och äter påsklunch. Efter maten har vi tänkt att vandra upp till toppen av Omberg. Det känns som det kommer bli en bra, mysig och härlig påskhelg. Det blir en massa flytt-jobb också i helgen och det känns verkligen bra =)

Om exakt fyra veckor flyttar jag =) Samma dag fyller lilla Tuva ett år. Nu ska jag se om jag kan klicka hem några ett-års-presenter =)

Ha det så bra nu allesammans!

Påsk-kram till Er alla från bloggerskan!
 

Inga kommentarer: