27 maj 2009

Fina minnen

Dagens bild är från Oslo för c:a 1 år sedan - utsikt från Hollmenkollen. Det är snart ett år sedan Adam och jag gjorde vår långa resa tillsammans. Vi körde bil tur och retur till Oslo och hälsade på Arwid. Vi bodde hemma hos Arwid och vi upplevde Oslo tillsammans under några mycket varma dagar. Jag tycker att Adam och jag var modiga som gav oss iväg alldeles ensamma. Vi var inte så vana vid det då. Men... vi höll på att inte ta oss ur Oslo då vi skulle hem. Arwid fick vinka av oss och se till att vi kom på rätt väg. Han ringde också efter en stund och kollade upp att allt gick som det skulle. Underbara barn! Allt jag gjort tillsammans med barnen är fina minnen för livet.
Dagens bild är tagen av Adam. (Jag hoppas Adam att det är OK att jag "lånar" din bild.)

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Funderar på om Arwid & Adam är dina söner för så känns det när jag läser. Kul att göra resor och utmana sig lite - så gjorde ju vi när vi reste till Amsterdam.
Å att leva på minnen är underbart!

promenader på landet sa...

Härligt att minnas mysiga resor! Jag har en sak på min blogg i dag! Kram Maria