10 maj 2009

Kivik nästa







Nu hoppas jag på fint väder i Österlen nästa vecka. Det skulle vara underbart att få uppleva naturen där i sol och värme. Men, jag skulle tro att det är vackert oavsett väderlek. Alla dagens bilder är från Kiviks Hotell.
Igår kom Adam på lunch. Som vanligt underbart att få umgås och prata. Han jobbar hela helgen - "stängningspasset".
Igår em hälsade jag på syster i V-stena. Hennes dotter var där och visade inredningsprylar m.m. som man fick köpa. Jag passade på att köpa Morsdagspresent, förvaringsboxar till mej själv och lite till A och A som kanske kan skapa lite ordning :)
Igår började jag med nya träningen. Det kändes bra och det var roligt.
Idag ska jag skjutsa min pappa till Ögonundersökning. Det verkar som om de jobbar med sina långa vårdköer på söndagar nuförtiden.
Resten av dagen hoppas jag kunna njuta av söndagen här hemma med J.
Nu blir det inget i bloggen förrän om c:a en vecka.
Jag önskar Er alla en bra vecka!

3 kommentarer:

promenader på landet sa...

Kivik verkar vara en väldigt vacker plats! Ha det så jättebra nu vi hörs! Kram Ia

Helena sa...

Ha en härlig resa! Kram Helena

Anne-Lie sa...

Underbart rapsfält!
Hoppas du haft det bra på din resa till Kivik!