16 maj 2009

Tillbaka i verkligheten


Har haft det bra i Kivik. Jag har varit där tillsammans med samma personer som jag brukar träffa i Söderköping. Vi går ett ledarutvecklingsprogram. I Kivik har vi fokuserat på det egna ledarskapet med hjälp av vår kursledare. Det har väckt mycket tankar och idéer som jag är otroligt tacksam över. Det har gett mej kunskap om mej själv, hur jag fungerar tillsammans med andra och hur andra uppfattar mej.
Naturen och omgivningen var otroligt vacker. Jag skulle gärna åka tillbaka och uppleva det tillsammans med J.
Nu är det skönt att vara hemma och landa i verkligheten.

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Låter som en mycket nyttig kurs du går! Å att sen få gå den i underbart vackra omgivningar kan ju inte göra upplevelsen sämre;-))

♥ Fyra årstider sa...

Det lät intressant..vi jobbade med grupprocesser under min universitets tid och det var spänannde.
Kram Lotta