25 maj 2009

Jag är glad

Idag är jag glad för att:
  • Adam var här igår på mat. Kul att träffas och prata. Han berättade om resan till Tokyo i september
  • jag pratade med Arwid i telefonen igår. Det verkar som om allt är bra i Oslo
  • jag var ute och gick med min vän M på landet igår. Trevlig pratstund och vacker natur!
  • vi satt ute på gården i solen efter jobbet idag
  • det är så underbart vackert ute
  • jag får träffa både A och A, mina systrar med familjer och mina föräldrar i helgen. Alla på en gång!
  • jag har ett bra liv och att jag är tacksam över det
  • det blev nytt rekord i antalet besök i bloggen förra veckan
  • just du hälsar på i min blogg

2 kommentarer:

promenader på landet sa...

Vad bra att du har det bra och vad gullig du är som har med våra promenader på Må-bra listan! Kram Ia

♥ Fyra årstider sa...

Här är jag:-)
Kram Lotta