08 maj 2009

Inför resan


Skönt att det är helg igen. Nu ska väskan packas igen inför Kiviksresan på måndag. Det är en förmån att få resa bort på betald arbetstid och utveckla sig själv och ledarskapet. Det ska bli roligt att få se Kivik, har aldrig varit där. Vi ska bo på Kiviks hotell Det kommer att bli en spännande vecka. I inbjudan står det bl.a. "för att orka med dessa dagar kommer egen tid för motion och reflektion läggas in i programmet". Jag får berätta mer då jag kommit hem.
Dagens bilder är från en mycket vacker kyrkokård i Köpenhamn. Där vilar bl.a. HC Andersson och S Kierkegaard. Jag har alltid tyckt om kyrkogårdar. Jag vet inte riktigt varför men det känns fridfullt, kravlöst, tyst och lugnt.

1 kommentar:

promenader på landet sa...

Ha det så bra i Kivik. Det ser jättefint där, när jag tittar på dina tidigare bilder! Kram Ia