06 november 2009

Drömmar blir verklighet


Hemma igen efter de två sista dagarna på Ledarutvecklingsprogrammet. Som vanligt var vi på Söderköpings Brunn. Igår lyssnade vi på föreläsaren Anders Lundin (det var inte Allsång-på-Skansen-Anders). På kvällen fick vi tre-rätters-middag, diplom och bok. Idag har vi utvärderat och ätit lunch sedan fick vi åka hem. Det har varit en bra utbildning på många olika sätt.
  

Här är två bilder från det som var mitt rum den här gången. Nu dröjer det troligen ganska länge innan jag återvänder till Söderköping.


Jag har sedan ganska lång tid fantiserat om en resa tillsammans med A och A. Jag har funderat på olika resmål och när det skulle kunna vara lämplig tidpunkt. Nu blir drömmen verklighet. A och A följer med till Fuerteventura. Jag är glad och lycklig, det ska bli jättekul och mysigt. Då får vi samtidigt fira Adams 22-årsdag och Arwids 25-årsdag. Jag är så glad över att de vill göra en resa tillsammans med både mej och J - det betyder mycket.
Det är så fantastiskt att få uppleva att drömmar blir verklighet. För att få uppleva det krävs att man har en dröm eller en vision eller mål man vill uppnå.
Nu önskar jag dej en mysig fredagkväll! 

3 kommentarer:

S o F sa...

Förstår din lycka över detta!

Något liknande skulle jag också gärna göra med mina/våra söner, som förresten är exakt lika gamla som dina är.

Hoppas det blir precis så bra som du drömmer om.

Ha det gott!

promenader på landet sa...

Ser helt underbart ut vilken strand! Tack för promenaden det betyder mycket för mig! Kram Ia

♥ Fyra årstider sa...

Å vad härligt. Nu blir jag glad för din skull.
Kram Lotta