28 maj 2021

Badrum nästan klart...

Nej, badrummet blev inte helt klart idag. Sidobänken som ska vara under spegeln hade utgått ur sortimentet.... men Colorama har lovat att lösa det på något sätt. 

Jag har i alla fall börjat flytta in badrummet idag. Har ställt en pall här vid duschen med några av alla mina badrumsgrejer. Det ska flyttas in i skåp och lådor sedan, när jag vet hur jag vill ha det.

Här på väggen under spegeln ska det vara ett litet sidoskåp/bänk med lådor. Men... det vi beställde har alltså utgått ur sortimentet. Det är lite papp kvar på golvet här men det ska bort förstås.

Skåpet över tvättstället monterades upp på väggen idag. Skåpet har dimbar belysning och man kan välja kallt eller varmt ljus. Det ska också upp några krokar att hänga handdukar och gästhandduk på. Det känns som ett hotell-badrum, har aldrig haft ett så fint badrum någonsin =) 
Idag har jag varit på tandläkarbesök och allt gick bra. Det var en vanlig 1½-årskontroll, som var något försenad pga pandemi. Alla tänder hela och fina utan hål, underbart!

Resten av dagen trädgårdsdag =) Helt underbart med sol och värme, att kunna vara utomhus igen.

Önskar Er alla en superfin och härlig helg!

Inga kommentarer: