11 maj 2021

Gullvivor och glänsande golv

Gick till kohagen ikväll och plockade gullvivor. Snart kommer korna så det gäller att passa på när det är kofritt i hagen.  
Hittade massor av gullvivor, det blev tre fina buketter. Fick också en underbart fin och vacker promenad i kohagen denna varma, sköna och soliga majkväll. En sådan här vacker kväll vill man helst inte gå in... Nästa år behöver jag inte gå in och lägga mej på kvällarna, då kan jag vända på dygnet, vara ute och njuta av vår- och sommar-kvällarna så länge jag vill. Det ser jag fram mot, älskar frihet och att själv få bestämma över mitt liv =) 
Två veckor har det stått stilla i badrummet men idag kom äntligen hantverkarna och började lägga golv. Superfint blir det! Det glänser och blänker mer i verkligheten!

Hoppas att ni alla har det bra därute!

Inga kommentarer: