16 februari 2022

Februari-dagar

Har en härlig och bra februarivecka. I måndags kväll gick jag promenad med vännen Maria, regn och rusk var det men det var en skön promenad ändå. Kul med sällskap och prat =) Igår (tisdag) hade vi bokat tid på Ballingslöv kök inför köksrenoveringen men det blev inställt, vi fick mail om att det blivit en dubbelbokning. Nu har Jens mail-konversation med dem i stället, han har skickat bilder på vårt nuvarande kök till dem, med mått, ritning och förslag på ombyggnad i köket. Nu inväntar vi offert.

Idag har jag varit på mitt roliga vaccinations-jobb i Boxholm. Trevliga kollegor, härlig avslappnad stämning, roligt och viktigt arbete med vaccinationerna, en mysig arbetsplats helt enkelt. En jobbdag även i morgon och sedan ledig igen.   

Idag är ni ovanligt många som hälsat på i min lilla blogg, fyrtiotvå besök på en och samma dag. Ni är alltid välkomna hit till bloggen när ni vill och har lust. Självklart undrar jag ibland vilka ni är ;) 

Ja, det var lite från mej! Hoppas att alla ni har det bra?!

Bilden är från nov. 2021

Inga kommentarer: