01 februari 2022

Kreativ och effektiv

Häromdagen klickade jag hem tre födelsedagspresenter till Lo, hon fyller tre år snart. Idag kom brevbäraren med alla tre paket =) och nu har jag slagit in dem fint. Sydde ett litet täcke på förmiddagen, till en liten söt som ligger i ett av paketen.

Med tanke på att vi ska fira både Arwid och Lo tänkte jag att det kan vara gott med en födelsedags-tårta. Jag bakade bottnar idag och gjorde krämen som ska vara mellan. Har snyggat till i huset, bäddat gästsängarna, sambo har handlat inför vegetarisk matlagning när vi får besök och nu är det bara gästerna som saknas. De kommer i morgon eller på torsdag. Skönt att allt är klart här hemma eftersom jag jobbar onsdag - torsdag.

Ja, man hinner mycket på en dag =) men jag har inte varit ute och motionerat varken igår eller idag. Kanske blir det litet yoga framåt kvällen?

Hoppas att ni har det bra! Kram till Er alla!

Inga kommentarer: