18 mars 2022

Fredags-rapport

Hej kära vänner! Dags för ett blogginlägg =) Blev lite små-krasslig efter min resa med halsont, heshet, huvudvärk, nysattacker och lite sjukdomskänsla. Det gick över ganska fort ändå som tur var. Har arbetat tisdag - onsdag i Boxholm med vaccinationer. Jobbade även igår (torsdag) på min tidigare arbetsplats i Mantorp, med vaccinationsarbete. Det blev alltså tre jobbdagar denna vecka. Det har gått bra men i fortsättningen jobbar jag max två dagar i veckan.

Jag har fortsatt vaccinations-arbete i Boxholm 1 - 2 dagar/vecka t.om. v. 13 (veckan efter påsk). Därefter vill jag vara ledig =) Jag har i många år sett fram emot att att vara ledig en hel sommar och nu år 2022 får jag äntligen den efterlängtade sommar-ledigheten.

Idag har jag vecko-städat, bytt sängkläder och kört en massa tvättmaskiner, härligt =)  Vid 16.30 kommer vännen Maria hit för en långpromenad tillsammans. Det ska bli kul, vi har inte setts efter att jag kommit hem från resan.

Önskar er alla en mysig fredag-kväll och en fin helg! Ta hand Er och var rädda om varandra. Tillsammans sprider vi ljus, kärlek och glädje omkring oss 💙

Kram till er alla från bloggerskan!

Inga kommentarer: